NoA: lönsam e-handel genom data-driven kreativitet

Byrånätverket The North Alliance (NoA) är specialister på kunddriven tillväxt. Det betyder att de fokuserar på att hjälpa företag få fler och mer lojala kunder, som köper mer, betalar mer och stannar längre. NoA gör det genom att på ett unikt sätt kombinera data och tech med strategi och kreativitet.

På plats under E-commerce Expo 2023 hittar ni NoA-byråerna Bluebird Media och NoA Ignite – två e-handelsspecialister som arbetat länge med att bygga varumärken med en strategisk digital närvaro. NoA Ignite skapar unika digitala flaggskepps-upplevelser som bygger varumärke och konvertering baserat på användarens behov och beteende. Bluebird Media är den datadrivna marknadsföringsbyrån som kombinerar SEO, SEM, Paid Social, Creative och Webbanalys för att driva lönsamhet och tillväxt. Bland de två byråernas kunder finns Coop, Gina Tricot, Apotea, Kicks, Media Markt och Byggmax.

Nyfiken på att höra NoA-experternas tankar kring hur man bäst driver en lönsam affär online? Varmt välkomna förbi deras utställningsplats! Missa inte heller när Bluebird Media tillsammans med Kuvio, Bluebirds spinoff-plattform för vinstoptimering och rapportering i realtid, intar scenen för att prata om hur varumärken kan maximera sin vinst och samtidigt behålla en långsiktigt hållbar tillväxt online.

 

Läs mer om NoA

Läs mer om Bluebird Media

Läs mer om Kuvio

Läs mer om NoA Ignite