Hur levererar man bättre kundupplevelser i en dynamisk och oförutsägbar bransch?
Med: Julius Chang och Johan Edling, Försäljningschef och Head of Tech Transformation på Cepheo och Lindex
I ett klimat med störningar i makroekonomiska marknadskrafter och leveranskedjor kommer lönsamhet att vara en större utmaning än någonsin.
Både kunder och affärspartner har ökande förväntningar på omnikanalupplevelser i detaljhandeln samt en minskad lojalitet mot etablerade affärsmodeller och affärspartner.
I denna panel så kommer Johan Edling tillsammans med Julius Chang att dela med sig av Lindex digitala transformationsresa.
- Hur Lindex gått från en traditionell värdekedja till omställningen att möta morgondagens kundbehov
- Hur Lindex levererar bättre kundupplevelser, genom att frigöra mer tid åt sin personal för att bemöta kunder
Du är också välkommen att titta förbi båda dagarna i vår monter I:04 för ett spännande samtal om ditt företags möjligheter med teknik. Kom och låt dig inspireras.
Taggning: e-commerce, Retail
Om: Julius Chang och Johan Edling
Talare:
Julius Chang, Sales Executive, Cepheo
Johan Edling, Head of Tech Transformation, Lindex