• Hur levererar man bättre kundupplevelser i en dynamisk och oförutsägbar bransch?

    Med: Julius Chang och Johan Edling, Försäljningschef och Head of Tech Transformation​ på Cepheo och Lindex

     

    I ett klimat med störningar i makroekonomiska marknadskrafter och leveranskedjor kommer lönsamhet att vara en större utmaning än någonsin.

     

    Både kunder och affärspartner har ökande förväntningar på omnikanalupplevelser i detaljhandeln samt en minskad lojalitet mot etablerade affärsmodeller och affärspartner.

     

    I denna panel så kommer Johan Edling tillsammans med Julius Chang att dela med sig av Lindex digitala transformationsresa.

    • Hur Lindex gått från en traditionell värdekedja till omställningen att möta morgondagens kundbehov
    • Hur Lindex levererar bättre kundupplevelser, genom att frigöra mer tid åt sin personal för att bemöta kunder

    Du är också välkommen att titta förbi båda dagarna i vår monter I:04 för ett spännande samtal om ditt företags möjligheter med teknik. Kom och låt dig inspireras.

    Taggning: e-commerce, Retail

    Om: Julius Chang och Johan Edling

    Talare:
    Julius Chang, Sales Executive, Cepheo

    Johan Edling, Head of Tech Transformation​, Lindex