• Hur skiljer sig shopperbeteendet i den fysiska butiken och onlinebutiken? Förstå shopperresan och driv din affär.

    Med: MASTERCLASS: shopper-beteendet genom Eye-tracking – Anmälan krävs, på Retail Academics

    Frida kommer ge oss en djupdykning i shopper-beteendet genom Eye-tracking. Vi får följa med på en tur genom kundvarvet som visar hur shoppern söker, interagerar och konverterar. Frida tar även upp skillnaderna mellan den fysiska butiken och onlinebutiken, och presenterar insikter om shoppers förändrade beteende kopplat till nya förutsättningar.

    • Hur beter sig shoppern i matvarubutik?
    • Shoppern i butik missar 99,7% av sortimentet!
    • Hur bryter vi autopiloten i butik?
    • Hur fyller vi butiken med meningsfulla aktiviteter som driver snittkvitto?
    • Hur skiljer sig resan mellan fysisk och digital kanal?

    Lägg till MASTERCLASS vid bokning av din konferens-eller mässbiljett och få tillgång till denna insiktsfulla timme.

    Taggning: e-commerce, Retail

    Om: MASTERCLASS: shopper-beteendet genom Eye-tracking – Anmälan krävs

    Frida Åkerlund har mångårig erfarenhet från retailbranschen och brinner för att insiktsdrivet ta branschen framåt. Hennes egen resa startade i butik som säljledare och Visual merchandiser. Examen vid Handelshögskolan i Stockholm – Center for Retailing. Idag arbetar Frida som konsult på Retail Academics inom retail med fokus på dagligvaror. Frida är också en flitigt bokad talare och återkommande krönikör.